piątek, 21 marca 2014

Wysyłanie CV - dzień czwarty

Moja wczorajsza radość z zapewnień dotyczących pierwszej w życiu pracy jest dzisiaj jeszcze większa. Wszystkie formalności zostały dopełnione i podpisałam dziś pierwszą umowę-zlecenie! :) Radość jest ogromna - choć to tylko praca na jeden dzień :)

W ciągu weekendu odbędzie się moja wyczekiwana rozmowa kwalifikacyjna. Mam nadzieję, że moje obawy okażą się bezzasadne i otrzymam tą pracę. Jeśli nie, to 858zł/mc też nie jest beznadziejną opcją - zwłaszcza biorąc pod uwagę moje zerowe doświadczenie.

Bardzo pozytywny dzień - pogoda iście wiosenna. I tym większa radość, że wszystko idzie w dobrym kierunku :)


Ilość wysłanych CV w dniu dzisiejszym:  15
Ilość ogólnie wysłanych CV:  83
Ilość rozmów kwalifikacyjnych:  4
Ilość ofert pracy:  2
Ilość podpisanych umów: 1!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz